Vad väljer du?

Det är ju så att livet består av massor av möjligheter och alla har tillfällen att välja. De val du gör får livet att ta en viss vändning. Nya möjligheter dyker upp och du kan återigen välja. Finns det rätt eller fel val? Vem har rätt att bestämma vad som är rätt eller fel?

Är det du och dina känslor eller dina tankar som bestämmer vad som är rätt eller fel att välja eller inte välja eller är det andra omkring dig som har rätten att bestämma vad som är rätt eller fel i dina val eller kanske välja åt dig?

Vad man vill..
2016-02-06 @ 10:28:24
URL: http://bblaze.blogg.se

Jag vill kunna välja precis vad jag vill och när. Ingen bestämmer över mig 🐱

Fairyland surprises
2016-02-06 @ 10:37:27
URL: http://fairylandsurprises.blogg.se

Jag är övertygad om att vi gör aktiva val av en anledning. En sak leder till en annan och nej, inget händer slumpmässigt. Det finns alltid en anledning till varför vi väljer som vi gör eller befinner oss på vissa platser vid en viss tidpunkt. :) Lycka till med dina val.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ReginaComb

Här får ni lära känna mig genom blandade inlägg om allt från personlighet till mer ytligt som kläder och skönhet.

RSS 2.0