Överlevare

När jag var liten kunde jag drömma om en hjälte som skulle rädda mig, men jag lärde mig snabbt att det inte finns andra hjältar i livet än din inre Krigare och att du själv måste bestämma dig för om du ska överleva eller ge upp.

 

Att det uppstod fler krig under årens gång då Krigaren var tvungen att ta över ser jag som att det var krig jag var tvungen att överleva för att bli den jag är idag.

 

 

När kriget är över jobbar jag med att få Krigaren och den feminina gudinnan att samarbeta. Krigaren får lära sig samarbeta med gudinnan och ta över när det blir krig igen.

 

 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ReginaComb

Här får ni lära känna mig genom blandade inlägg om allt från personlighet till mer ytligt som kläder och skönhet.

RSS 2.0