Gillar du mig?

Hur visar man att man gillar nån? Det är ju inte som när man var liten, att man frågar chans på någon eller att man frågar "Gillar du mig?" eller det GÖR man ju :-D, på olika forum för kontakter visar man ju om man gillar nån eller inte. Då menar jag inte Facebook eller Instagram osv där man Gillar bilder, utan dejtingforum (Jag kommer att skriva mer om mina erfarenheter av dejtingforum senare).
 
Tänk om man kunde ha Gilla-knappar i verkligheten med. Skulle inte det vara enklare för att visa vem man gillar?...fast vad tungt det skulle vara om jag tryckte på en Gilla-knapp på nån och den sträcker ut handen och trycker på Nope-knappen på mig :-(. I verkliga livet blir det så väldigt direkt och personligt.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ReginaComb

Här får ni lära känna mig genom blandade inlägg om allt från personlighet till mer ytligt som kläder och skönhet.

RSS 2.0