NOPE

Hur kan det gå till i verkligheten när man väljer Nope på någon?

 

På en dejt sitter vi bredvid varandra på ett fik och han börjar efter en kort stund smeka sig själv under bordet. När han ser att jag ser vad han gör blir han intensivare. Jag reser mig upp och säger "Är du helt jävla körd i huvet"...så TÄNKTE jag, men jag sa det inte högt. Jag sa bara lite fint att jag var tvungen att gå.

 

Till en annan dejt med en annan person hade vi bestämt att träffas på en plats och han skulle komma dit i bil. När jag står där ser jag nån i bil komma åkande mot mig som liknar honom, sen vänder han och åker därifrån. Nån minut efter får jag sms från honom där det står att han inte kunde komma och han hörde inte av sig mer.

 

Så kan det gå när man inte attraheras av varandra på samma sätt....

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ReginaComb

Här får ni lära känna mig genom blandade inlägg om allt från personlighet till mer ytligt som kläder och skönhet.

RSS 2.0