Matchning?

Det är svårt att via nätforum få kontakt med någon som vill träffas i verkligheten. Det är väl för att många vill leva kvar i fantasivärlden på nätet. På nätet är det lätt att skapa en uppdiktad sida om sig själv utan foton eller foton som är 10-20 år gamla. Så det svåra är att hitta de som faktiskt är seriösa, men även seriösa kan ha foton som är 10-20 år gamla, men då för att man inte har någon självinsikt alls utan faktiskt tycker att man fortfarande ser ut som man gjorde då. Jag vet att det finns de som tycker det för man har sagt det ansikte mot ansikte med mig.

 

Jag har full förståelse för att man kan vara ute efter olika saker på nätforum och det är mest ärligt att från början vara öppen med vad man faktiskt är ute efter och att man läser den andras text, annars får man stå ut med att få ett asgarv tillbaka av mig om man skickar nakenbilder på sig. PLIIIING...Här kommer petterniklas ...hahahahahaha.

 

Nu har jag faktiskt träffat trevliga männsikor via nätforum med, men om det inte finns attraktion på alla plan så är det bara en trevlig bekantskap.

 

Det är energier och intryck som gör att man attraheras av någon och man behöver träffas i verkligheten för att veta om man matchar. Man behöver attraheras sexuellt, intellektuellt och emotionellt om det är ett seriöst förhållande man är ute efter.

  

***Är det ödet eller tur att man träffar nån man attraheras av på alla plan och som attraheras av en tillbaka?***

 

 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ReginaComb

Här får ni lära känna mig genom blandade inlägg om allt från personlighet till mer ytligt som kläder och skönhet.

RSS 2.0