Personlighet

Man har en grundpersonlighet, sen är det olika omständigheter som formar/utvecklar den personligheten och även anpassar sig efter olika situationer, MEN i grund och botten är man fortfarande grundpersonligheten.
 
Man är en offentlig/professionell person och en privat. I jobbet träffar man oftast bara den professionella personen och är inte intresserad av att alltför mycket privat personlighet skiner igenom, man vill bara att jobbet blir gjort och att man kan samarbeta kring arbetsuppgifterna. Självklart ska man ha lite personlighet annars blir man fruktansvärt tråkig, man ska vara personlig, men inte privat i jobbet.
 
Ni som läser det här och "bara" har haft kontakt med mig i arbetet vet ju egentligen inte hur privata jag är. Om ni kommer att följa min blogg får ni veta mer om privata mig, på gott och ont :-).
 
*****Med andra ord, ni som bara vill få jobbet gjort, följ INTE min blogg.******
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ReginaComb

Här får ni lära känna mig genom blandade inlägg om allt från personlighet till mer ytligt som kläder och skönhet.

RSS 2.0