Ibland bara tycker jag om att vara mig...

Gick på bussen och säger hej och ger busschauffören ett stort leende. Ser hur det glimtar till i ögonen på honom och han ler tillbaka.
Sen ser jag hur han tittar på mig i backspegeln. Jag hoppas att jag förgyllde hans dag och inte att han undrade vad fan var det där...

 

Fick ett leende från en vän på nätet och som undrade hur min helg varit, ibland räcker det med det lilla.


Idag tycker jag om mig själv.


Fuck you till dig som inte ville kliva ut i verkligheten och träffa mig på fika idag och I loooove you till alla andra!!!

 

 

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ReginaComb

Här får ni lära känna mig genom blandade inlägg om allt från personlighet till mer ytligt som kläder och skönhet.

RSS 2.0